Door Business Support meer tijd en focus voor jouw onderneming!

Zijn er werkzaamheden die je steeds in de avonduren moet verrichten? Wil je meer aandacht aan je corebusiness besteden, maar ontbreekt je de tijd hiervoor? Zijn er werkzaamheden die je graag wilt uitbesteden? Is er weinig tijd over voor privézaken? Staan allerlei randzaken de groei van je onderneming in de weg?

Staat er een groot project op de planning, bijvoorbeeld een verhuizing? Wil je over op een nieuw computersysteem? Zijn er projecten die niet van de grond komen? Maar heb je steeds geen tijd om dit te coördineren?

Wil je als ondernemer de activiteiten op social media vergroten, maar ontbreekt je hier de kennis en de tijd voor? Gebeurt dit ad hoc? Ontbreekt een content kalender?

Kortom, ben jij als ondernemer bezig met allerlei randzaken in plaats van met dát wat je leuk vindt; ondernemen?

Laat mij dan support leveren bij je business. Ik ben je rechterhand, spin in het web, virtueel assistent, secretaresse, officemanager, probleemoplosser, projectmanager, sparringpartner, managementassistent of personal assistant. Geef het een naam, het komt erop neer dat ik er ben om je te ontzorgen!

Wat levert het je op?
Ondernemers met een goede assistent hebben meer focus, zijn productiever en houden meer tijd en ruimte in het hoofd om in oplossingen te denken en grote lijnen uit te zetten. Als het goed is, verdien je meer met assistent dan zonder :-).

Wil je graag ondersteuning, maar dan op afstand?
Virtual Support behoort uiteraard ook tot de mogelijkheden. Ik ben flexibel inzetbaar zowel op locatie alsook op afstand.

Wat kost het je?
Trudy Aardenburg Business Support is flexibel, maar ook maatwerk. Zo ook mijn tarief. Tijdens onze kennismaking bespreken we op basis van de werkzaamheden het daarbij horende tarief door.

 

Project
Support

  • Opzetten van processen en systemen
  • Contact met leveranciers en relaties
  • (Jaar)planning maken en bewaken
  • Projectmanagement
  • Opzetten projectmanagementtool
  • Communicatie stakeholders
  • Plannen en organiseren

 

 

Organisatorische ondersteuning

  • CRM
  • Websitebeheer
  • Vergaderingen organiseren
  • Office support
  • Relatiebeheer
  • Telefonie
  • Managementondersteuning

Administratieve ondersteuning

  • Administratie
  • Offerte traject
  • Facturatie
  • Complex agendabeheer
  • Notuleren
  • Mailbeheer
  • Social Media
  • Contentkalender

Referenties

Laten we kennismaken!

Ben je benieuwd welke meerwaarde ik jou of jouw onderneming kan leveren? Wacht dan niet langer en neem contact met mij op. Ik kijk er naar uit om kennis met je te maken!
Ik ben bereikbaar via 06-12396805 of vul onderstaand formulier in.




    Deze site is beveiligd met ReCaptcha en de Google Privacy en Voorwaarden zijn van toepassing.