Over mij

Vanuit het mooie Brabant ben ik in 1986 mijn Rabo-carrière gestart, deze voortgezet in Gelderland en Noord-Holland; Helvoirt, Hedel, Heerhugowaard-Noord, Heerhugowaard en Alkmaar. Met heel veel plezier kijk ik terug op deze mooie en leerzame jaren. Het werken in de verschillende provincies alsook in diverse functies heeft mij gemaakt tot wie ik nu ben; een flexibele supporter in hart en nieren.

Hoe mooi is het dan ook dat wat ik altijd met heel veel bevlogenheid en enthousiasme heb gedaan nu ook kan blijven doen; veelzijdig support bieden. Voorheen aan mijn managers en adviseurs en nu als Trudy Aardenburg Business Support aan ondernemers.

Ontzorgen is echt mijn ding! Alles goed organiseren, regelen waarbij ik dan graag net dat ene stapje meer zet om zeker te weten dat het geheel vlot verloopt en iedereen tevreden is. Een gezonde workaholic met een meer dan gemiddeld verantwoordelijkheidsgevoel? Jazeker, maar energiek, verbindend en creatief……dat ben ik ook!

Mijn competenties:

  • Plannen en organiseren
  • Gedreven
  • Efficiënt
  • Zelfstandig
  • Flexibel
  • Sociaal vaardig
  • Empathisch
  • Bevlogen
  • Verantwoordelijk
  • Gestructureerd
  • Initiatiefrijk

Deze competenties, mijn jarenlange werkervaring én de opleidingen HBO Office- en Eventmanagement/HBO Personal Assistant zorgen ervoor dat ik voor diverse opdrachten zo inzetbaar ben.

Wil je meer weten? Of ben je ervan overtuigd dat je onderneming toe is aan (tijdelijk) support? Neem dan snel contact met mij op. Ik maak graag tijd voor je vrij om kennis te maken met jou en jouw onderneming en uiteraard om de situatie en de mogelijkheden te bespreken.

Referenties

Laten we kennismaken!

Ben je benieuwd welke meerwaarde ik jou of jouw onderneming kan leveren? Wacht dan niet langer en neem contact met mij op. Ik kijk er naar uit om kennis met je te maken!
Ik ben bereikbaar via 06-12396805 of vul onderstaand formulier in.






    Deze site is beveiligd met ReCaptcha en de Google Privacy en Voorwaarden zijn van toepassing.